28 September 2014

My hotel in NY: The Peninsula New York

Hi ladies,

The few days that I stayed in NY for fashion week were pretty intense and I still have a lot of news ans tips to share with you here. One of the places in which I had to show was the hotel in wish I stayed: The Peninsula New York. You know those princess hotels where everything is so beautiful? Starting with the antique look, it was built in 1905 so it possesses a super vintage feel, but at the same time, yet so modern. The best part is that it is the location; it is situated on the best point of 5th Ave.

DSCF2676-e1410805340284

DSC01537

I stayed with my dear roommate, Carol Tognon in a luxury suite and everything there was gigantic, the breakfast was of the Gods; the service and quality were excellent. AND as I am not silly, I didn’t want to leave for nothing in this world! haha

Screen Shot 2014-09-22 at 5.56.34 PM

It doesn’t end here, there is a wonderful SPA inside the Hotel, you know that space for you to relax and forget the world for a few precious minutes?!  A massage is always a good idea at any time, now imagine during the madness of fashion week. There is nothing better! Right?!

Peninsula-Spa-Reception_P

Peninsula-Spa-Private-Suite_P

In addition to all this, the hotel also has an amazing terrace, exclusive bar, a swimming pool and a restaurant called Clement that has a delicious and differentiated cuisine and delicious. The girls went to dinner there on the last day, but since I went home, I could not participate. They all spoke so highly of it that on my next visit I will definitely try it out!

9241716ff3634349_org

DSCF2595-e1411084388149

DSC01564

DSC01565

private-event-peninsula-ny

Did you like it girls?! I can’t wait to go back there!





[star] [pula] [ow] [ohhhh] [oh] [mix] [make] [loveyou] [love] [love2] [lip] [legal] [kiss] [heart] [fiufiu] [domo] [dance] [cool] [clap] [cake] [bravo] [bow] [batom] [bad] [angel] [ahh] [^_^] [^^] [] [S2] [:S] [:(] [!]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1
28 de September de 2014 às 7:35 pm

I love your blog, you have alvays great thing to show :)

http://lamodestieaveclestyle.blogspot [batom]

gravatar Soyane Barboza Figueiredo
2
28 de September de 2014 às 8:19 pm

Olá Camila, espero que tenha tempinho para me dar essa ajudinha fashion:
estou indo para NY no fim de outubro, vai estar frio, mas gostaria de saber como é o estilo das nova iorquinas nas baladas e restaurantes. Pois nao quero errar no look

3
28 de September de 2014 às 8:32 pm

Como sempre, boas dicas!
Continue com o bom trabalho Camila!
http://www.thetartanblog.com

4
28 de September de 2014 às 8:41 pm

Gente, que hotel é esse? Estou enlouquecida!

http://www.fashionworldbykaren.com
Instagram: http://www.instagram.com/fashionworldbykaren
Facebook: http://www.facebook.com/fandbworld

gravatar talita pereira
5
28 de September de 2014 às 8:50 pm

Nossa que lindo Cah, deve ser suuuper gostoso ai néh [ow] [ow]
Meu sonho é ir a paris, um dia vou ter essa experiancia maravilhosa que vc teve minha diva [dance] [dance] [dance] [love]

gravatar Victória
6
29 de September de 2014 às 11:34 am

@talita pereira, isso é em New York. Não é Paris

7
28 de September de 2014 às 9:46 pm

Que tudooo , ameiiiii , luxo total , aproveite sempre lindaa , adoro seu trabalho , Bjs [pula] [pula]

8
28 de September de 2014 às 10:23 pm

[bow] Que lugar mais lindo hein? [kiss]

9
28 de September de 2014 às 10:24 pm

[bow] Boa noite … Venho trazer uma postagem diferente onde trago os 10 tops Blogs de moda do Brasil

http://blogaltoestilo.com/2014/09/29/tops-blogs-do-brasil/ [bow]

gravatar Amanda Andrade
10
28 de September de 2014 às 10:41 pm

Que sonho MILA!
Doida para saber mais sobre o projeto novo!
Me diz uma coisa, valeu a pena o IPhone 6? A câmera eh boa?
Se vc gostou, quer doar o antigo para mim????? Hahaha
Brincadeira! Bjs

gravatar Ana Cláudia
11
28 de September de 2014 às 10:54 pm

Que tudooooo, hotel maravilhoso cah!!

gravatar Carla
12
29 de September de 2014 às 1:54 am

Nossa, um sonho! Maravilhoso, Camilinha.

gravatar Suzana Farias
13
29 de September de 2014 às 8:27 am

Que hotel lindo, um luxo, adorei Mila [love] [love] [love]

gravatar Jéssica Fachini
14
29 de September de 2014 às 9:21 am

Nossa td lindo, lugar digno de uma rainha como vc….
Rainha das makes… [pula] [kiss] [love2]

gravatar Jordana Alves
15
29 de September de 2014 às 9:24 am

Nossa Mila, é perfeito! [loveyou]

gravatar Paola
16
29 de September de 2014 às 9:55 am

Q lugar chique cami, tenho muita vontade de ir pra NY, um dia consigo, bjs lindona

17
29 de September de 2014 às 12:17 pm

Que luxo Camis, sonho meu…
http://espacodabeaute.blogspot.com.br/
[love] [love]

gravatar Shirley
18
29 de September de 2014 às 3:02 pm

Só esqueceu de colocar : Publicidade.

19
29 de September de 2014 às 8:09 pm

Uau! Que hotel maravilhoso :OOO
Amei!
Beijoss =**

http://www.rebastos.com.br

gravatar Kelly Zampieri
20
29 de September de 2014 às 11:36 pm

uauuullll que hotel lindo!! um luxo, parece de princesa mesmo!!
beijão ca, sou muito sua fã!! [lip]

gravatar Franci Pacheco
21
30 de September de 2014 às 4:25 pm

Uau, que luxo. Super gostei!

gravatar Mychelle Rodrigues
22
1 de October de 2014 às 12:08 am

Aiii Camila quero trabalhar com vc!!! [love]

gravatar ana
23
1 de October de 2014 às 5:08 pm

Dear Camila,

” in which I stayed..”
Regards
ana

gravatar Alana M
24
5 de October de 2014 às 10:21 pm

A caraaaa da riqueza!! Camila, quero ser rica tbm )): kkkk arrasou, bjs [heart]

gravatar Luísa
25
6 de October de 2014 às 8:38 pm

Linda demais Camila!

gravatar Gleyce
26
12 de October de 2014 às 2:06 pm

Ameiiiiii

27
26 de October de 2014 às 10:09 pm

Camila,
muito legal a dica de Hotel, boa localização, charmoso, confortável.
Mas acredito que o preço é elevado, certo?
Beijo,
Joana
http://luizys.com/

28
28 de November de 2017 às 2:46 pm

Esse Hotel é maraaaa! Tô indo pra lá em Março de novo *-*

Youtube 3.365.547
Instagram 4.371.488
Facebook 2.777.358
Twitter 229.411
@Camilacoelho on instagram
© Copyright 2015 Camilacoelho.com - All rights reserved. | Design by EvelynRegly.com
powered by chloédigital